onsdag 26. mai 2010

Favoritt Jeans!





J Brand Jeans er mitt favoritt merke når det kommer til jeans. Fantastisk kvalitet! Utrolig behagelig og gir perfekt rumpe. Det jeg liker best er at de er klassisk, ingen merkelapper og dill på lommer osv. I Norge er de ganske dyre, så jeg handler hos www.revolveclothing.com. Denne nettbutikken er ett mekka når det kommer til jeans! Butikken er amerikansk så du har mest å tjene hvis du handler amerikanske merker som Juicy Couture, J Brand, Marc by Marc Jacobs osv. De har ett enormt utvalg av varer og sender fraktfritt! I tillegg kan man alltid finne noe på salg, og det hender seg at de har 50% på alle salgsvarer i f.eks 3 dager. Så her er det penger å spare! Jeg kjøpte disse!

2 kommentarer:

  1. De var kjempefine! Hvordan er de i størrelsen? Synes det er litt skummelt å bestille bukser på nett...
    Men den buksen var akkurat sånn fasong som jeg liker :)
    Du har sannelig god smak! ;)

    SvarSlett
  2. Hei, de er ganske normale på str, men det kan være lurt å lese hva kundene har skrevet om varen...om det står noe... men jeg bruker 29 og da kjøper jeg det:) Hvis ikke er det bare å sende de i retur...men husk å fylle ut et proforma skjema (trur det heter det) hos posten slik at du slipper å betale mva 2 ganger på en vare;) Jeg har spart opp til 1000kr på å kjøpe de på revolve fremfor i Norge...og det inkl.mva!

    SvarSlett