torsdag 10. juni 2010

Sommerens kuleste bukse...syns jeg:)










Denne buksen digger jeg. Jeg synes dette antrekket er kjempetøft, men det blir litt mye på en gang for meg. Jeg ville brukt en enkel singlett og evt. ett skjerf, blomster i håret, bikinitopp under singletten, 2 singletter utenpå hverandre...mulighetene er uendelige:) Men husk; "Less is more";) Til sko ville jeg valgt enkle sandaler i gull, sølv, brun, cognac, brun...osv, med høy eller lav hæl. Mange muligheter til denne buksen, pynt opp eller ned. Akkurat slik jeg liker det:) Buksen og toppene er å kjøpt hos Musthaves og er fra Malene Birger.

Ett lite tips sånn på tampen...Med 3 barn bli det ikke mye tid til å gå i butikker, derfor går jeg inn på hjemmesiden til forskjellige designere for å se på deres kolleksjoner. Finner jeg noe lekkert, sender jeg mail og spør hvem som har tatt inn plagget. Fortell hvor du bor så kanskje det er å finne i nærheten? Hvis ikke, ringer du rundt til butikkene og de sender det til deg. Belag deg på at du kanskje må forhåndsbetale. Dette er best å gjøre i starten av sesonen når klærne er på vei ut til butikk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar