fredag 25. juni 2010

Ut på tur!




Fikk denne i julegave av broren min, da jeg ønsket meg en reise-kopp til å ha frokost-smoothie'n i. Fungerer veldig bra til det, men for ett par dager siden prøvde jeg den til te.
Gjett om jeg ble positivt overrasket...fikk ikke tid til å drikke te'en før ett par-tre timer etterpå,
men den var fortsatt varm! :)

Så den må jo bare være perfekt når man er på reisefot:)


Frokostsmoothie

jordbær
bringebær
blåbær
yoghurt naturell/ biola
eplejuice
frokostblanding
peanøtter/ mandler
flytende honning


Her får du alt! Antioksidanter, vitaminer, mineraler og godt med proteiner av høy kvalitet fra yoghurten. Frokostsmoothie er et velbalansert måltid, og passer perfekt for deg som ikke har så stor appetitt om morgenen, men som likevel vil begynne dagen med et næringsrikt måltid som gir deg overskudd i timene utover dagen!


Og med denne koppholderen fra Tinkafu hos Lille Prinsen er jeg klar for
"sent ute-trilleturer" med en frokost smoothie og kalde trilleturer med en
STOR kopp te:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar