torsdag 29. juli 2010

Home made!




I innlegget Inspirerende hjem fant jeg en lampe jeg likte godt.
En slik lampe ville jeg ha på gutterommene.
Så da dro jeg på IKEA å kjøpte 2 stk. rislamper til 39,-.
Sjablong svamper og maling hadde jeg fra før, kjøpt hos Panduro.
Så når minstemann var godt inne i formiddagsduppen satte jeg i gang:)
Fint vær idag, så jeg kombinerte jobben med soling på takterrassen:)








Ikke komplisert å lage denne lampen.
Bare dypp svampen godt i maling til å begynne med,
så malingen trekker seg godt inn i svampen, lettere å få det jevnt.
Deretter vrir man litt på svampen når man trykker den mot lampeskjermen,
igjen og igjen og igjen....til hele lampen er dekket:)





Her kan man variere slik man vil med andre farger og mønstre.
Her er noen alternativer fra Panduro.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar