tirsdag 14. september 2010

Nytt navn:)


Elsker sammensetningen av det røffe industrielle og
rottingmøbler sammen med fløyel, skinn og ull.

Skinnsnører får du kjøpt billig hos Panduro,
men du må rulle de til ett lekkert nøste selv;)

Nok ett nydelig brett med høye lysestaker.

Etasjebrettet kan brukes til mangt...

Så fint når det henger mange lamper samlet...
men hvordan får alle lys? Noen som vet?
Mulig de er å få kjøpt slik...må sjekke etterpå..
noen som skriker der oppe:)

Hei hei...
idag har jeg skiftet navn på bloggen min
kom over ei USA med samme navn, og hun
hadde blogget mye lengre enn meg så
kunne ikke risikere noe søksmål:)
Gode på det der over dammen:)
Så da ble det til while I'm...
Jeg er alltid på søken og finner inspirasjon
overalt, så mens jeg...vasker, steller,
ammer, dusjer, koker osv.
jobber hodet:)
I tillegg er jeg som regel på nett når jeg gjør
forskjellige dagligdagse ting:)

Startet bloggen idag med noen
vakre inspirerende bilder fra
Bloomingville.

I dag skal jeg på barseltreff...
alltid like koselig:)
Annette er som meg..mamma til 3
gutter...alltid godt å høre og finne støtte i
at andre har det som meg:)

Ha en fin dag i ruskeværet...
vasket og vokset Hunter-støvlene
på lørdag...så idag skal de ut å skinne:)

1 kommentar:

  1. Koselig å ha besøk av deg også! Godt at flere har litt å gjøre med 3 barn. Aktive barn... Det ække kjedelig.

    SvarSlett