søndag 31. oktober 2010

Ferm Living hos Høstbarn



Denne skal i hus! Ett must:) 629,-




"Nå i ro slumre inn lille Aslak vennen min..."199,-




For en uke...
intervju og ny jobb, 
VELDIG lite søvn...
det er derfor det har vært
stilt på denne bloggen...
amming på nattes tid + en
treåring som setter seg for å se tv
midt på natten + en 4 åring med
ørevondt...puh...
det hele endte med at jeg
ble en slik mor jeg ALDRI
skulle bli..
"står du opp en gang til
blir det ingen BURSDAGSGAVE!"

Men over til noe annet...;)
Alle er vel enige om at
Ferm Living er ett 
fantastisk merke...
her er mine favoritter
hos Høstbarn
Dyrehodene er ikke fra Ferm Living,
men de var så kule...
og sorte og hvite som
jeg liker, 
så jeg måtte ta de med;)

Måtte legge til dette også..
så mye utrolig fint på denne
nettbutikken:)

Til vognen...199,-
Krittavle 399,-


Design letters til 39,- pr. stk og fri frakt.


Bildene er hentet fra Høstbarn.

1 kommentar:

  1. hei
    her var det mye fint
    Høstbarn visste jeg ikke om
    Dyrehodene har de blant annet på Sprell.no
    vi har to hjemme hos oss :)
    http://apenthus.blogspot.com/2009/09/jaktutbytte.html

    http://apenthus.blogspot.com/2010/03/lillemor-og-storebror.html

    Gratulerer med ny jobb, forresten! :)
    så kjekt?!

    Hilsen Åpent hus

    SvarSlett