torsdag 14. juli 2011

Happy Delight:)



Jeg må bare dele dette
med dere:)
Helt siden jeg fikk Snorre..
mai 2006 har jeg vært ekstremt
sliten...og det har bare blitt
verre etter hvert barn og med
full jobb ble alt bare helt tomt...
føltes som jeg hadde bly rundt
føttene og det hjalp aldri å sove..
og hver gang jeg var til legen fikk jeg
samme beskjed...
alt er tipp topp, jeg måtte
bare starte å trene...
men når man ikke har overskudd
til å trene funker ikke det!
 
Etter hvert ville jeg ikke
godta dette lengre...
alt var ikke tipp topp...
jeg var ikke meg!
Jeg er egentlig blid og energisk..
men de siste årene har jeg ikke kjent
igjen meg selv...sur og trøtt...
mye hodepine og migrene
så sist når jeg var hos frisøren min bestemte
jeg meg for å spørre hva det var 
de solgte...
de har nemlig litt av hvert av
økologiske produkter:)
Så hun fortalte om produktene og ba meg lese
i en bok om super-mat...
noen historier fra de som hadde skrevet
boken...det var som å lese om meg selv..
så jeg bestemte meg for å prøve disse produktene..
og vips...tre uker etter er
jeg tilbake...god som gull:)
Det er bare så fantastisk deilig!
Endelig overskudd til å leke 
og tulle med guttene,
løpe opp trappene...
løfte blikket å se meg rundt:)
Og migrenen og hodepinen?
BORTE VEKK!!!!:)))

Om morgenen drikker jeg 5g Spirulina-pulver blandet
med 2.5dl eplejuice (ikke fra konsentrat) og 1 ts omega3...
og på ettermiddagen tar jeg 3 kapsler hvetegress...
det er det hele:)))
Etterhvert blir det vel litt trening også:)

Jeg kjøpte dette hos Sans Stylistene
i Trondheim
men tror det er å få kjøpt 
hos noen helsekostbutikker også.
Du kan lese mer på
http://bioenergiser.no/index.php?option=com_content&task=view&id=24&Itemid=121

5 kommentarer:

  1. Oi dette høres ut som noe for meg!

    SvarSlett
  2. Helt fantastisk e det:) Men man må ta det hver dag og ikke slurve:) Du kan les mer om Spirulina på http://bioenergiser.no/index.php?option=com_content&task=view&id=24&Itemid=121:)

    SvarSlett
  3. spennende! supert tips :)

    SvarSlett
  4. wow
    det høres ut som det er verdt å prøve
    burde vel være gull for enhver småbarnsmor!!

    takk som deler
    trening er også bra
    jeg også skal begynne ... snart! :)

    sommerklem fra Åpent hus

    SvarSlett
  5. Ja det e bare topp...brukt det i over 2 mnd no og har ikke hatt migrene eller hodepine på den tida:))) Og æ har brukt å hatt mang gang i uka...så nytt og meget bedre liv:)))

    SvarSlett