mandag 24. oktober 2011

Lykkeland




Da vi venter vår 4 gutt,
måtte jeg se meg rundt etter
nye alternativer på
koseklut-fronten....
da vi nemlig har alle de
andre fra teddykompaniet:)
Med førstemann googlet jeg
og sjekket utstyr på nettet dag og natt...
men etterhvert som guttene kom som 
perler på en snor,
har det vært lettest å kjøre strake
veien til Barnas Hus:)
Så sent en kveld
fant jeg denne siden og bestilte
denne kosekluten fra Bunnies By The Bay,
til minstemann melder sin ankomst:)

Tenk 4 gutter!
Hvordan skal dette gå?
Jeg får ha klokketro på det to av mine
venninner har sagt:
1. Man må ha 2 eller 4...så er ingen utenfor:)
2. Når du har tre er det allerede kaotisk,
man har allerede mistet ett sett hender...
nå blir det jevnt fordelt igjen:)

Ja vi får se hvordan dette går...
jeg vet ihvertfall hva jeg ønsker meg
til jul....
KOMMODER....
masse KOMMODER:)
...og en benk utenfor badet til 
å legge frem neste dags klær:)

Vel vel...jeg får trøste meg med
at jeg har aldri fungert
særlig bra med for mye dødtid...
jeg får gjort mest hvis timeplanen er stappa full:)

Bilder fra Lykkeland.

 

3 kommentarer:

  1. What!? Du asså, for ei dame! Snakk om supermum! Så spennende, grattis så masse <3 klem

    SvarSlett
  2. Hehe... Grattis! :))) Har hørt rykter og prøvd å ring dæ en kveld, men kom bare på svarer'n! Det blir så bra sjø! :*

    SvarSlett
  3. Hahaha. Gratulerer! Hjelpe meg du er sprek. Leste litt feil, så ble ganske morsomt da jeg tolka det til "...hva jeg ønsker meg til jul...KONDOMER...masse KONDOMER." :-)
    Hanne Marit

    SvarSlett