mandag 19. november 2012

Litt jul:)






























Da har jeg offisielt startet julen:)
Ihvertfall snikinnføringen til jul:)

Da jeg var på bloggtreff hos
Keiserne falt jeg for disse små 
juletrærne...
(i tillegg til ett hav av andre ting...)
og gleden ble ikke 
mindre når de fortalte at de var fra IKEA...
3-pk. til 49,- 

Så jeg pyntet tre krukker til 5kr stk fra Ikea
med satengbåndene Vigleik hadde på 
dåpskjolen sin i tillegg til noen kongler fra ifjor:) 
Her er det gjenbruk som gjelder:)
Brukte litt spraylim for å holde
båndene på plass så de ikke skle ned
hvilket de selvsagt gjør når krukkene blir 
smalere nedover:)  

Ett lite tips til perfekt sløyfe...
knyt ovenfra og ned...
og hvis du i tillegg legger venstre del under 
når du lager den første knuten og så rund
og igjennom...blir den helt perfekt:)   

Så i dag har jeg pyntet med god
hjelp av Michael Bublé for å virkelig sette
meg i riktig stemning:)

Ha en flott mandag...
jeg gleder meg til inspirerende
bloggtreff i kveld hos Home & Cottage.  
Håper  å treffe noen av dere jeg møtte sist...
føler virkelig at jeg fikk en
vitamininnsprøytning av dere:)  
   
  

2 kommentarer:

  1. Der var du:)
    Takk for sist!:)
    Koselig å møte deg og for en kveld hos Keiserne da!:)
    Så fint du har pyntet!:)
    Klem Janne

    SvarSlett
  2. Hei og takk for sist :) Fine bilder og herlig blogg, legger meg til som følger hos deg :)
    Det var en kjempekoselig kveld hos keiserne, håper vi sees på flere treff!
    Klem Camilla

    SvarSlett